بهترین پارچه مانتو برای فصل تابستان

مانتو تابستانه:هر زنی صرف نظر از سن و آب و هوا می خواهد جذاب به نظر برسد، اما این تمایل به ویژه در تابستان خود را بیشتر نشان می دهد.گرمای هوا در تابستان یکی از مهمترین معظلات افراد به ویژه بانوان می باشد.پارچه ای که د رکنار زیبایی ،خنک بوده و احساس سبکی و راحتی در آن ها به وجود بیاورد.شاید برای شما جالب باشد که بدانید چه پارچه ای برای مانتو های تابستانی مناسب است. همانطور که مشخص است اولین پارچه در 7 تا 8 هزار سال پیش اختراع شد. این رویداد یک انقلاب واقعی بود که اجازه داد از پوشیدن پوست حیوانات خودداری شود. پیشرفت علمی و فناوری هزینه تولید پارچه را کاهش داده و ظاهر مواد مصنوعی امکان توسعه انواع کاملاً جدید منسوجات را فراهم کرده است. امروز قصد داریم در مورد بهترین پارچه مانتو برای فصل تابستان صحبت کنیم اگر مایل به کسب اطلاعات در زمینه بهترین پارچه مانتو تابستانه هستید در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.

معرفی شش تا از بهترین پارچه مانتو برای فصل تابستان

مانتو تابستانه پنبه

پنبه یکی از رایج ترین پارچه های طبیعی تنفسی است. پارچه های  پنبه ای جزو پرمصرف ترین پارچه ها در سراسر جهان هستند. دلیل آن این است که گلینگهام از طریق شکاف های توخالی کوچک در پارچه قابل تنفس است که به گردش هوا و خنک شدن گرمای بدن کمک می کند. این نوع از پارچه یکی از پرطرفدار ترین پارچه های مانتویی در فصل تابستان می باشد.

مانتو تابستانه کتان

کتانی یک تکه پارچه طبیعی است که از الیاف کتان ساخته شده است. به دلیل عدم خاصیت ارتجاعی الیاف، این گیاه در مرحله رشد خود نیاز به مراقبت ویژه دارد. به دلیل دوام و قابلیت تنفس، پارچه کتان امروزه یکپارچه محبوب است. مشخص است که کتان دو یا سه برابر از پنبه استحکام دارد و با سبکی و سهولت تمیز کردن مشخص می شود.

مانتو تابستانه پارچه « شِر»

پارچه «شِر» یکی از پرطرفدارترین پارچه های مانتویی تابستانی است، پارچه ای نخی سبک است که در تابستان به بدن نمی چسبد. طراحان معتقدند که این پارچه به مد زنانه زنانگی و زیبایی بیشتری می بخشد.

مانتو تابستانه پارچه سفالی هندی خالدی

این پارچه از پنبه دست بافته شده و در هند رواج یافت و  بعدا در سراسر جهان استفاده از آن متداول شد.این پارچه با بافت خشن و توانایی آن در مرطوب کردن بدن در تابستان مشخص می شود.

مانتو تابستانه از ساتن ابریشم

یک پارچه مانتویی تابستانی عالی است، با خواص ضد باکتریایی و بافت پروتئینی طبیعی که امکان تنفس آسان را فراهم می کند. اعتقاد بر این است که ابریشم به دلیل توانایی آن در تنظیم دما، یکپارچه آب و هوایی است. ابریشم همچنین رطوبت را جذب می کند و به پوست شما اجازه تنفس می دهد که برای تمام مناسبت های تابستانی مناسب است.

در مورد این سوال که پارچه لباس های تابستانی چگونه باید باشد، اکثر  بانوان می گویند: زیبا، دلپذیر و سبک. همه این ویژگی ها با نوعی پارچه ابریشمی مطابقت دارد. بسیاری از لباس ها در ابتدا از ابریشم ساخته شده بود. با این حال، امروزه بازار گزینه های مختلفی را با افزودنی های مصنوعی ارائه می دهد.

مزون ایلا گالری با فراهم کردن بستر خرید آنلاین برای شما محدودیت های جغرافیایی را از میان برداشته است و پوشاک هر فصل را بصورت آنلاین با قیمت مناسب برای همه بانوان سرزمین مان ایران به نمایش گذاشته است.

مانتو بهاره، شال بهاره، مانتو تابستانه، شال تابستانه،مانتو  پاییزه، شال پاییزه، مانتو زمستانه، شال زمستانه،کفش،اکسسوری….. از محصولات مزون ایلا گالری می باشد.